Bestil inden kl. 14:30 på hverdage og få dag-til-dag levering

Indtast søgeord for at søge...

Søger...

Øv! Der var ingen produkter, der matchede din søgning.

  1. Forside

Kundeservice

I tvivl om noget?

Få svar på spørgsmål om produkter, bestillinger, returnering, fragt m.v.

Vi ønsker, at du skal have den bedste købsoplevelse hos Magnetz, og vi vil derfor gerne høre fra dig, hvis du er i tvivl om noget vedrørende en kommende bestilling hos os eller vedrørende en ordre, du allerede har placeret.

Det er derfor vigtigt, at du altid kan kontakte os på den måde, der passer dig bedst: telefon, chat eller e-mail. Men det kan ske, at vi er optaget på telefonen, fordi der er mange, som ringer samtidig, eller hvis vi er travlt optaget med at pakke ordrer. Og så skal du endelig bare sende os en mail om, at vi skal ringe dit op.

Har du spørgsmål angående fakturaer? 

Du kan sende en e-mail til vores bogholderi på denne adresse: faktura@magnetz.dk.

Skal vi teste noget for dig?

Hvis vi skal teste noget for dig, vil det hjælpe med en god beskrivelse af projektet samt gerne fotos eller tegninger. Jo mere info vi får, desto bedre kan vi hjælpe. Og husk: vi lever af at sælge magneter og ikke af at udvikle alt muligt andet. Så du skal ikke være nervøs for, at vi giver følsomme informationer videre. Vi fungerer som din samarbejdspartner og går langt for at teste magnetiske løsninger, så du er klar til selv at komme i mål med dit produkt. Det er selve magneterne, der er vores styrke. Og vi kan helt sikkert også hjælpe dig med dit projekt.

Vi svarer som regel alle inden for 24 timer

Vi sidder klar i kundeservice alle hverdage - og nogle gange tager vi også weekenderne i brug for at nå det hele. Vi har et mål om at svare alle inden for 24 timer. Det er klart, at der kan være ting, der tager lang tid at teste. Men hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi er igang med at ekspedere din henvendelse, må du meget gerne tage fat i os igen for en status.

Mange hilsner
Mia & Team Magnetz

Kontaktformular