Bestil på hverdage inden kl. 14:00 for dag-til-dag levering

Indtast søgeord for at søge...

Søger...

Øv! Der var ingen produkter, der matchede din søgning.

  1. Forside

Kundeservice

I tvivl om noget?

Få svar på spørgsmål om produkter, bestillinger, returnering, fragt m.v.

Vi ønsker, at du skal have den bedste købsoplevelse hos Magnetz, og vi vil derfor gerne høre fra dig, hvis du er i tvivl om noget vedrørende en kommende bestilling hos os eller vedrørende en ordre, du allerede har placeret.

Det er derfor vigtigt, at du altid kan kontakte os på den måde, der passer dig bedst: telefon, chat eller e-mail. Men det kan ske, at vi er optaget på telefonen, fordi der er mange, som ringer samtidig, eller hvis vi er travlt optaget med at pakke ordrer. Og så skal du endelig bare sende os en mail om, at vi skal ringe dit op.

Produktspørgsmål?

Vi har lavet en FAQ, hvor vi gennemgår en masse forskellige løsninger med magneter. Det er både ting, som vi selv har fundet løsninger på, men også samarbejder med kunder, hvor vi gennemgår forskellige udfordringer med forslag til løsninger og trin-for-trin guides. Du finder de oftest stillede spørgsmål i vores FAQ her.

Har du spørgsmål angående fakturaer? 

Du kan sende en e-mail til vores bogholderi på denne adresse: faktura@magnetz.dk.

Skal vi teste noget for dig?

Hvis vi skal teste noget for dig, vil det hjælpe med en god beskrivelse af projektet samt gerne fotos eller tegninger. Jo mere info vi får, desto bedre kan vi hjælpe. Og husk: vi lever af at sælge magneter og ikke af at udvikle alt muligt andet. Så du skal ikke være nervøs for, at vi giver følsomme informationer videre. Vi fungerer som din samarbejdspartner og går langt for at teste magnetiske løsninger, så du er klar til selv at komme i mål med dit produkt. Det er selve magneterne, der er vores styrke. Og vi kan helt sikkert også hjælpe dig med dit projekt.

Teknisk vejledning

Hvis dit projekt er meget specifikt, og du har brug for vores tekniske vejledning, kan du booke vores tid til en timepris på kr. 500,00 + moms. Du lægger det blot i kurven og beskriver projektet kort under bemærkninger. Så bliver du ringet op på hverdage inden for et par timer. Hvis det er en udfordring, vi ikke kan løse, betaler du ikke for vores tid. Du bestiller tid her.

Vi svarer som regel alle inden for 24 timer

Vi sidder klar i kundeservice alle hverdage - og nogle gange tager vi også weekenderne i brug for at nå det hele. Vi har et mål om at svare alle inden for 24 timer. Det er klart, at der kan være ting, der tager lang tid at teste. Men hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi er igang med at ekspedere din henvendelse, må du meget gerne tage fat i os igen for en status.

Mange hilsner
Mia & Team Magnetz

Kontaktformular