Sikker betaling
Du kan være helt tryg ved at handle online hos Magnetz.dk.
Kortbetaling:
Det er nemt og sikkert at betale med kortbetaling, for der stilles meget høje krav til danske netbutikker. Vi accepterer Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro.
Vi er godkendt af Nets og Teller til at modtaget online betaling. Betaling sker via QuickPay, som er en af Nordens førende betalingsgateways, og det sker gennem en krypteret forbindelse, som er certificeret efter PCI-standarden med flere end 200 sikkerhedspunkter. Du kan derfor føle dig helt tryg, når du vælger at betale din bestilling med betalingskort hos Magnetz.dk.
Dit kort debiteres først med ordrebeløbet, når din bestilling er ekspederet fra vores lager. Du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail, så snart vi har modtaget din bestilling.
Vi har SSL-certifikat og alt betalingsdata krypteres
Vi har SSL-certifikat, som betyder, at alle siderne hos Magnetz er særligt krypteret. Du kan se det ved, at alle siderne starter med https. I forhold til betalingsdata er forbindelsen også https-beskyttet. Det foregår i QuickPay, hvor alt krypteres. Du skal derfor ikke være nervøs for dine data, når du handler hos os.
Er du stadig i tvivl omkring sikkerheden ved betaling? Sådan tester du
Vi prøver ikke at bilde dig noget ind, men hvis du ikke kender os i forvejen, kan du jo teste vores påstande af: når du står i betalingsvinduet, kan du højreklikke på siden og vælge "inspect element" - derunder vil du se, at forbindelsen sker via https.
Fakturabetaling (kun for firmakunder):
Når du vælger betaling med faktura, skal du udfylde firmanavn, CVR-nr. og medarbejdernavn. Du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail, så snart vi har modtaget din bestilling. Når du er godkendt som fakturakunde, ekspederer vi din ordre fra vores lager og sender en faktura pr. e-mail, så snart vi har sendt din bestilling af sted.
EAN-faktura (offentlige institutioner):
Hvis du bestiller fra en offentlig virksomhed/institution med EAN-faktura, skal du udfylde navnet på virksomheden/institutionen, medarbejdernavn og EAN-nummer (GLN-nummer). Du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail, så snart vi har modtaget din bestilling. Når du er godkendt som EAN-kunde (sker automatisk), ekspederer vi din ordre fra vores lager og sender en elektronisk EAN-faktura, så snart vi har sendt din bestilling af sted.
Bankoverførsel:
Vi tilbyder ikke længere bankoverførsel som betaling i webshoppen, da der er for meget administration i håndteringen af denne betalingsform. Vi accepterer kun bankoverførsel ved erhvervsordrer, der betales via faktura. Såfremt du ikke har mulighed for at betale med betalingskort, og du ikke er erhvervskunde, kan du kontakte os for en speciel aftale omkring betaling.