Indtast søgeord for at søge...

Søger...

Øv! Der var ingen produkter, der matchede din søgning.

  1. Forside

Vi søger ny lagermedarbejder

Er du initiativrig & ansvarsbevidst med et køligt overblik? Så er det måske dig vi mangler på lageret hos Magnetz og Magnordic ApS

Vi søger en frisk og struktureret lagermedarbejder til håndtering af kundeordrer, modtagelse af varer samt vedligeholdelse & optimering af lageret. 

Det er vigtigt for os at yde den bedste service gennem hele købsfasen for alle vores kunder. Som vores nye lagermedarbejder er du den sidste, som har en kundes ordre mellem hænderne, inden den forlader vores lager, hvorfor det er derfor vigtigt, at du er omhyggelig og kvalitetsbevidst.

Det er ikke vigtigt for os, hvor gammel du er, eller hvilken uddannelse du har. Det vigtigste er, at du er mødestabil, kan lide at gå på arbejde, og at du ikke har noget imod at gå mange skridt om dagen. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling fra kl. 08:30-16:30 (fredag til kl. 16:00). Der er dog mulighed for at lave en deltidsstilling (min. 20 timer) for den rette medarbejder.

Hvis vi finder det rette match, kan stillingen udvikle sig til ansvarshavende lagerchef, da vores nuværende lagerchef ønsker at have andre ansvarsområder i virksomheden.

Som vores nye kollega vil du have din daglige gang på lageret med selvstændige opgaver. Alle i virksomheden kan hjælpe til på tværs af forskellige funktioner – ingen er for fine til noget. Så du vil aldrig blive efterladt alene, når der er travlt på lageret. Samtidig forventes det, at du kan hjælpe til i de andre afdelinger, når du har ledig kapacitet, og når dine kollegaer har brug for en hjælpende hånd. Det meste af tiden vil du dog være alene på lageret, og det er derfor vigtigt, at du trives i dit eget selskab.

Primære arbejdsopgaver

Der er ikke mange dage, som er helt ens i vores virksomhed. Dine arbejdsopgaver vil dog primært bestå af:

  • Udskrivning af ordresedler og fragtlabels
  • Pluk & pak af ordre 
  • Modtagelse, registrering og opfyldning af varer 
  • Udlevering af pakker til kunder i døren

Kvalifikationer

Vi søger en kollega med følgende kvalifikationer:

  • Du er mødestabil, ansvarsbevidst og lægger en stolthed i dit arbejde 
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret 
  • Du har erfaring med lagerarbejde fra tidligere (gerne fra webshop, men det er ikke et krav) 
  • Du er ordentlig og omhyggelig, og du arbejder bedst, når ting er sat i system
  • Du kan håndtere mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket 
  • Du har en logistisk tankegang og motiveres af optimering af hverdagsprocesser
  • Du skriver og taler flydende dansk
  • Du er vant til at håndtere computersystemer
  • Du har et godt helbred og en god fysik 
  • Du trives i dit eget selskab

Det er et plus, hvis du også kan forstå lidt engelsk, svensk og norsk på skrift, da vi også driver webshops i Sverige, Norge og EU (engelsk). Varelinjerne på ordresedlerne vil derfor være på dansk, svensk, norsk og engelsk, så det er vigtigt, at du sætter dig ind i varegrupper og lokationsnumre fra start. Men det forventes ikke, at du skal kunne kommunikere med kunderne på disse sprog. Hvis du er lærenem, er du hurtigt inde i tingene - det er ikke så kompliceret.

Hvem er vi? 

Magnetz og Magnordic ApS er en international familievirksomhed i vækst, og vi har solgt magneter af høj kvalitet siden 2007. Vi driver 4 webshops fra vores lokaler i Ejby (Glostrup), og vi er et lille team med en uformel og humoristisk tilgang til dagligdagens opgaver. 

Hvad kan vi tilbyde dig? 

For os er det vigtigt, at det skal være rart og sjovt at gå på arbejde. Vi vægter det sociale højt og passer godt på hinanden, og så er vi gode til at hjælpe hinanden i det daglige med sparring på tværs af arbejdsområder.

Vi arbejder efter devisen ”frihed under ansvar”, og du kan langt hen ad vejen styre din egen hverdag. 

Vi lever af at sælge stærke magneter til private og erhvervskunder, og en stor del af hverdagen går med rådgivning af kunder vedr. deres magnetprojekter. Diskression er en nødvendighed, da vi hjælper med udvikling af mange store projekter, hvor magnet-delen er en stor del af hemmeligheden bag successen. Så du behøver ikke at vide en hel del om magneter i forvejen, men du får mulighed for at være med i idéprocessen på en masse spændende projekter.

Vi arbejder med Shoporama som platform og med Windows som styresystem. Du modtager naturligvis den nødvendige oplæring i alle de programmer, som vi bruger i det daglige, men vi forventer, at du som minimum er vant til at bruge Office-programmerne Word og Outlook.

Løn: efter kvalifikationer (min. kr. 140,00 i timen).

Interesseret i en spændende hverdag? 

Lyder det som noget for dig? Så send dit CV & en kort ansøgning snarest til jko@magnetz.dk med teksten ”lagermedarbejder” i emnefeltet. 

Ansøgningsfristen er d. 28. februar 2022. Men vi indkalder løbende kandidater til samtale, så tøv ikke med at søge stillingen. Vi ønsker opstart hurtigst muligt. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte nuværende lagerchef, Jesper, på tlf. 71 99 36 12 alle hverdage mellem kl. 09 og 12.

Vi håber, at du er vores næste kollega, og vi glæder os til at høre fra dig!